Twee weken durende actie waarbij de consument zijn kassabon kan insturen op Facebook.

Ze maken kans op mooie prijzen vanuit het winkelcentrum.

Interactieve consumentenactie

  • Spannend

  • Hoge attentiewaarde

  • Eyecatcher

  • Toegankelijk voor iedereen

  • Van A tot Z uitgevoerd

  • Afsluitend spectaculaire prijsuitreiking

  • Het prijzenpakket zal worden ingekocht in het winkelcentrum

Veilige setting

Als je niet wilt dat de actie online gebeurt kan dit ook op jouw eigen locatie gebeuren. Wij werken tegenwoordig standaard met een veilige setting. Dit betekend dat we altijd genoeg spullen meenemen om alles op anderhalve meter uit te voeren. Hierbij kun je denken aan afzetpaaltjes/ hekjes om rijen te maken, handschoenen, alcohol dispensers en anderhalve meter stickers. Verder nemen wij natuurlijk alle benodigdheden mee voor een spetterende show.

Keuze uit de volgende acties:

  • Kraak de Kluis

  • Gouden dozen spel

  • Raadbak XL

  • Cash met je kassabon (Rad van fortuin)

Teaser Online Consumentenactie

Spectaculaire actie op afstand

Een grote kluis staat als middelpunt van de actie. Wat zit er in de kluis en wie kraakt met zijn kassabon de code? Alle toeters en bellen gaan af wanneer het iemand is gelukt en dus een prijs wint. Aan het einde van de dag komen alle winnaars nog een keertje terug om te strijden om de grote hoofdprijs. Een actie die tot het eind druk wordt bezocht. We kunnen deelnemers vragen hun e-mailadres achter te laten. Zo heeft u meteen een actueel mailbestand voor toekomstige acties en promotie. We nemen de uitvoering van Kraak de Kluis volledig op ons, inclusief presentator, podium en geluid. U kunt zelf prijzen beschikbaar stellen, of door ons de inkoop laten doen.

Wij vervaardigen 4 specifieke video’s in uw huisstijl.

– Video 1: Welkom en speluitleg

– Video 2: Activatie

– Video 3: Prijsuitreiking

– Video 4: Afsluiting actie De consument kan online reageren en prijzen winnen.

Wij verzorgen het volgende:

1. Aankondigings- promotiefilmpje

2. Post met aankondiging en speluitleg

3. Omslag actiefoto

4. Twee keer een actiepost

5. Live prijsuitreiking op Facebook

6. Post afsluiting actie

7. Rapportage, statistieken van de behaalde resultaten

Eventueel uit te breiden met:

– Promotiesetting in het winkelcentrum.
– Een inleverzuil kan gebruikt worden om de actie offline ook in te zetten.

Meer informatie?

Neem gerust contact met ons op!