In eerste instantie denkt u wellicht, een nieuwjaarsreceptie organiseren, hoe moeilijk kan het zijn? De kantine is er toch goed voor? Alle tafels en stoelen aan de kant, een paar flessen wijn in de koelkast en een muziekje op de achtergrond. Ergens hoeft een nieuwjaarsreceptie organiseren ook niet moeilijk te zijn, maar je kunt er natuurlijk altijd een schepje bovenop doen. En wat nou als er ruim 300 man aangeeft een glas champagne mee te drinken en wie gaat het dan organiseren?
Uiteindelijk is het voor veel bedrijven zaak dat de business gewoon door gaat. Er moet tenslotte brood op de plank komen en personeel is niet aangenomen om nieuwjaarsrecepties te organiseren. Wel is het zaak om naast het harde werken elkaar ook wat beter te leren kennen en dit komt dan weer ten goede aan een goede werksfeer, collegialiteit en effectiviteit.
1,2..8 Promotie ondersteunt en helpt verschillende bedrijven met het organiseren van hun nieuwjaarsreceptie. Nagenoeg alle recepties of nieuwjaarsborrels zijn op locatie en daar is precies waar wij sterk in zijn! Ons team komt ruimschoots van tevoren aan op locatie, bouwen alles op, draaien de partij en ruimen alles netjes weer op. Samen met onze opdrachtgevers bespreken wij de wensen en geven waar nodig advies. Zo bent u zo min mogelijk tijd en energie kwijt en kunt u zich richten op de core business. Volledig ontzorgd en van A tot Z geregeld.
Bij 1,2..8 ben je aan het juiste adres
Wij bieden onze opdrachtgevers ondersteuning bij de organisatie en management van hun nieuwjaarsreceptie en helpen mee met creatieve ideeën, catering oplossingen, decoratie en entertainment op maat.
NIEUWJAARSRECEPTIE VAN A TOT Z
Wij passen ons aan naar elk gewenste thema of gelegenheid. Wij hebben alles in eigen huis en hoeven dus niet te werken met veel verschillende toeleveranciers. Zo loopt de organisatie gesmeerd en zijn wij nauwelijks afhankelijk van andere, een stukje zekerheid!
Naast een betrouwbare partner geeft 1,2..8 ook net dat beetje extra om er een onvergetelijke nieuwjaarsreceptie van te maken. Met onze roots in de entertainmentindustrie weten wij net dat beetje extra te creëren. Benieuwd hoe wij dat aanpakken?
Bel of mail voor ons verhaal.
VAN CHAMPAGNEGIRL TOT MUZIKAAL DUO
Wij hebben alles in huis!
Heet uw gasten van harte welkom met één van onze exclusief te boeken champagnedames of promotieteams. Zij begroeten de bezoekers en delen een welkomstdrankje uit.
LENTE, ZOMER, FESTIVAL, WINTER, NEW YEAR.
Wij hebben alles in huis!
Het feest is pas compleet als het geheel samenkomt. Compleet in het gewenste thema kleden wij het event aan. Of het nu een vlaggenlijn of een geheel dorp van huisjes is, niets is ons te gek!
Staat jouw thema niet in de lijst neem dan contact op voor de mogelijkheden!
VAN MUZIKAAL DUO TOT DJ EN VAN MINI KERMIS TOT CURLINGBAAN
Wij hebben alles in huis!
Professionaliteit komt vaak tot uiting bij dat ene puntje op de I. Een ondergeschoven kindje is vaak muziek en entertainment terwijl dit uw feest juist tot ‘onvergetelijk’ kan maken. Onze roots liggen in de entertainmentindustrie dus wij kennen onze weg prima richting de juiste invulling.
BBQ, LIVE COOKING, BUFFET, BITS AND BITES, HOLLANDS, AZIATISCH, FESTIVAL, EUROPEES.
Wij hebben alles in huis!
Kleine smaaksensaties worden nog steeds erg gewaardeerd en geven tevens iets om over te praten tijdens het feest. Wij bespreken graag met jou ons ruime aanbod aan mogelijkheden op het gebied van moderne catering-oplossingen.