- Infotainment voor winkelcentra -
informatief, leerzaam, interactief,
offline en online.
ALLES IN 1 - Dit openingspakket bevat alle elementen voor een geslaagde opening.
Met de goede doelen actie brengen wij de consument in contact met lokale goede doelen en brengen deze op bijzondere wijze onder de aandacht.
Tijdens events en acties, ontvangst van klanten of consumenten, uitdeeldames, modellenwerk, presentaties etc...
Een Kassabonnen Spaaractie is altijd een groot succes, zowel onder consumenten als winkeliers.
Een visueel aantrekkelijke consumentenactie met een omzet verhogend effect.
Sta in het middelpunt van belangstelling! Op vertoon van een kassabon mag de consument meespelen.
Met enthousiaste ijscomannen en vrouwen komen wij bij u op locatie en maken er een feestje van!
Op vertoon van een kassabon draait de consument aan het rad. Als de wijzer landt op het winnend vak heeft de consument een prijs gewonnen!
De grootste raadbak van Nederand! U verzorgt de inhoud en de prijzen, wij verzorgen de rest!
Wat een gave actie is dit, met een Harley op de foto en je krijgt de foto gelijk meer naar huis!
Het Gouden Dozenspel is een consumentenactie die meteen zorgt voor extra aankopen in het winkelgebied.
Zowel onder winkeliers als hun klanten erg populair en perfect om mensen te trekken tijdens de zomermaanden.
Een schitterende rode loper brengt sfeer en beleving in het hele winkelgebied en zorgt symbolisch ook voor verbinding.
Deze kinderactiviteit doet het erg goed op kinderfeestjes, scholen, braderieën, festivals en andere kinderevenementen.
Onze kok draait ze waar je bij staat en deelt namens u gratis uit. Een hele leuke manier om te trakteren!
Bij iedere aankoop krijgt de klant een chocolade-eitje. Wie onder de wikkel een gouden ei aantreft, heeft prijs!
Onze vrolijke kok bakt de hele dag door verse popcorn en deelt namens u gratis uit aan alle bezoekers.
Samen met zijn hartenkoningin betovert cupido uw gasten, klanten en bezoekers. Een echte publiekstrekker!
Buiten ons reguliere assortiment maken wij op verzoek ook decoraties op maat. Bijvoorbeeld met logo en huisstijl.
Back 2 School is ideaal om jongeren naar uw winkelcentrum te trekken. Wij hebben hier meerdere opties voor.
Tijdens de actie kunnen bezoekers een lekkere donut uitkiezen en volledig naar eigen smaak personaliseren.
Een van de grootste publiekstrekkers is toch wel een meet & greet met de levende poppen bekend van tv.
Met onze grote etagère vol lekkernijen maakt u gegarandeerd indruk op het publiek.
Hoe gaat u uw producten, winkel, merk of winkelcentrum onder de aandacht brengen?