Winkelcentrumpromotie met power!

Winkelcentrumpromotie

Wij zijn sterk in uitvoering!

Neem contact op, dat vinden we leuk!

Winkelcentrumpromotie met power! Zonder uw bezoekers was u nergens, dus wie liever trakteren dan het winkelend publiek! Het ene winkelcentrum is de andere niet. Ons werk blijft maatwerk en daarnaast is dit vak zwaar onder heven aan veranderingen. Toch houden wij al 20 jaar ons hoofd boven water en verzorgen wij winkelcentrumpromotie voor meer dan 50 winkelcentra door Nederland.

Waarom 1,2..8 Promotie voor uw winkelcentrumpromotie?

Winkelcentrumpromotie met power!

Waarin maakt 1,2..8 Promotie dan het verschil? Verandering is vooruitgang en deze markt verandert elk jaar. Dit hangt sterk samen met de economie en innovatie. Daar waar vroeger nog een kindermiddag werd georganiseerd willen winkeliers nu een duidelijk vollere kassalade. Goodwill verliest men niet uit het oog maar de sleutel tot succes is de combinatie. Nieuw is goed, ook al staat vaak niet elke winkelier achter deze beslissing toch is het naar ons inzien belangrijk om te blijven vernieuwen. De hedendaagse consument is verwend! Of wij dat nou willen of niet. Je moet blijven verassen om te prikkelen.

Alles bij elkaar opgeteld maakt de gouden zet tot succesvol winkelcentrumpromotie. Een winkelcentrum kan enorme winst behalen met bijvoorbeeld online-promotie of spaaracties welke perfect aansluiten op de doelgroep.

Om u een klein beeld te geven van ons klantenbestand

Een totaal aanbieder van formaat – wij (ont) zorgen!

Creatieve ontwikkeling

Ons idee of uw idee, ons maakt het niks uit. Wij ontwikkelen met passie de juiste promotionele acties voor elke winkelcentrum, groot of klein. 1,2..8 Promotie heeft wat dat betreft de afgelopen jaren niet stil gezeten. Met name 2018 was een goed jaar met veel nieuwe diensten en uitvoeringen van verschillende concepten. U vraagt wij draaien!

Consumentenacties

Wat wilt u als winkelcentrum bereiken? Heeft u zelf een leuk idee en zit u verlegen om de juiste invulling? Zoek dan niet verder! Wij bieden voor elke gelegenheid een passende actie. Maak een keuze uit onze reeds ontwikkelde consumentenacties of kies voor maatwerk. Via onze portfoliopagina kunt u zien wat u kunt verwachten. Onze acties zorgen voor een goed gevulde kassalade, goodwill, maatschappelijke betrokkenheid en een lach op het gezicht. Zowel off- als online inzetbaar!

Online & Social Media

Inmiddels is dit thema wat ons betreft niet meer weg te denken binnen uw promotie als winkelcentrum. Een frisse website is uw online visitekaartje. Consumenten zoeken online naar informatie over uw winkelcentrum, denk aan bedrijfsgegevens, openingstijden en andere informatie. Kom daarnaast online in contact met uw consumenten en maak gebruik van bijvoorbeeld: Facebook, Instagram, Youtube of Google Mijn bedrijf. Contact leggen met uw consument was nog nooit zo makkelijk en goedkoop.

Personeel & Entertainment 

1,2..8 Promotie draait inmiddels ruim 20 jaar mee. We zijn begonnen met traditioneel entertainment in 1997 en daar zijn we nooit meer mee gestopt. Voor alle feestdagen en gelegenheden bieden wij de leukste acts, entertainers en personeel. Door de jaren heen hebben wij een enthousiaste poel met de leukste werknemers van Nederland verzameld en daar draaien wij tot op de dag van vandaag de meest succesvolle opdrachten mee. Absoluut een kracht die u niet mag onderschatten!

Neem contact op, dat vinden we leuk!

  • Testimonial
    Manuela Fernandez / Marketingcommunicatie specialist, wfcommunicatie.nl

    Wij varen blind op het team van 128! Wat wij ook vragen, wat wij ook willen, wat wij ook bedenken…zij kunnen het regelen, leveren en uitvoeren. Het is niet voor niets dat we al meer dan 20 jaar een ‘setje’ zijn en dat zullen blijven.

  • Testimonial
    Bettine Roest / Junior Vastgoedmanager BOG, verweyvastgoed.nl

    Dank voor de organisatie! Vanmiddag alleen maar positieve reacties van de huurders ontvangen. Volgend jaar gaan wij voor minimaal 300 personen. Tot volgend jaar!

Artikel uit 2018 – winkelcentrumpromotie

Het onder de aandacht brengen van een nieuw of bestaand product of service met als doel de omzet positief te beïnvloeden. Zo luidt de definitie van ‘promotie’. Promotie kent vele vormen. Bedrijven maken bijvoorbeeld promotie door middel van visitekaartjes, autobelettering en bedrijfskleding. Voor het promoten van een nieuwe voorstelling gebruik je billboards, verspreid je flyers en schrijf je persberichten. Promotie is van alle tijden, je komt het in het dagelijks leven overal tegen en iedereen doet er aan mee. Ook voor winkelcentra is goede promotie essentieel. Hoe kan uw winkelcentrumpromotie onderscheidend zijn in een wereld waar consumenten steeds slimmer worden en concurrentie altijd op loer ligt?

Wat is er veranderd?

Lang, lang geleden in een internetloos tijdperk verschenen er interviews met winkeliers in het lokale dagblad, er werden evenementen georganiseerd en wekelijks landde met een flinke plof de huis-aan-huis folders op de mat. Trouwe consumenten kwamen een leven lang bij dezelfde winkel, de relatie tussen consument en ondernemer was stabiel. Dit is absoluut veranderd. Wie anno 2018 geen 24-uurs marketingstrategie heeft kan niet opboksen tegen het geweld van aanbieders die dit kunstje wel beheersen. Voorheen koos je als potentiële klant voor een winkel/winkelgebied dat bij je paste. Tegenwoordig bepaald de consument de koers. De consument heeft een stem gekregen, waar naar geluisterd moet worden.

Winkelcentrumpromotie, en straks?

De consument is veeleisend, en terecht. Zowel offline als online willen we terecht kunnen waar en wanneer dit ons uitkomt. Sfeer, beleving en gemak staan centraal. Aanbieders dienen ten alle tijden bereikbaar en behulpzaam te zijn. Shoppen moet aantrekkelijk en gemakkelijk zijn op alle fronten. Het is een hele opgave om altijd flexibel en vernieuwend te zijn, maar je moet mee! Wie niet vooruit gaat staat stil, en wie stil staat wordt ingehaald. Een gezonde marketingmix waarin de consument centraal staat is van belang voor uw winkelcentrumpromotie Hoewel shoppen op internet een opmars maakt wordt er ook nog steeds geïnvesteerd in fysieke winkels. De winkelcentra zullen niet zomaar verdwijnen, maar meebewegen met de tijd is een must!

Winkelcentrumpromotie 2018

Wat is nieuw in de wondere wereld van winkelcentrumpromotie? Hier een paar suggesties van (promotiebureau) 1,2..8 Promotie:

Dé grootste Raadbak van de Benelux

Een traditionele actie in een nieuw jasje. Dit product staat al jaren in ons magazijn en bij winkelcentra door heel het land. Echter is deze raadbak 40 cm bij 40 cm,  dat vinden wij een beetje klein. Daarnaast kunnen deelnemers van deze acties het antwoord opschrijven en in een brievenbus deponeren. Oubollig! Dat kan beter, groter en sneller! NIEUW; Dé grootste raadbak van Nederland. Onze nieuwste aanwinst is 2,5 meter hoog en 1 meter breed. Daarnaast is de zuil voorzien van een touchscreen met ingebouwde pc. Zodoende komen alle gegevens direct in een document en kunnen wij veel makkelijker de winnaars bereiken en mailinglijsten maken van alle deelnemers. De aftrap was in Haarlem waar de raadbak een maand lang in winkelcentrum Schalkwijk stond.

Deze zomer smelt Nederland bij onze nieuwe ijskar

Elk zomer weer trakteren wij consumenten en bezoekers bij onze opdrachtgevers op lekker fris ijs! Maar de ijskar die wij hiervoor gebruikte is met pensioen. Het is tijd voor iets nieuws! Zoals wij dat wel vaker doen. Vorig jaar hebben wij een custom-made ijskar gemaakt. Als basis dient het frame van een oude bakfiets met daarop een gloednieuwe vriezer met ombouw. Het geheel is demontabel en past makkelijk in een goede bus. Daarnaast kunnen onze opdrachtgevers de kar helemaal laten bestickeren of bedrukken in eigen huisstijl inclusief logo en ander artwork. Om het geheel af te maken plaatsen wij standaard een ludieke IJskok en een gezellig muziekje bij de ijskar. Zo is er niet alleen wat lekkers te eten maar ook gezelligheid en valt er zeker wat te beleven. Inclusief klein trapje voor de kids en ouders die niet kunnen kiezen.

Kerst-activiteiten als winkelcentrumpromotie

Wij praten hier op kantoor al jaren over het kerstfeest. Je ziet het gewoon gebeuren. De kerstmarkten uit Duitsland worden nog steeds goed bezocht door ons Nederlanders. En vele vinden het tijd om dé kerstmarkt naar Nederland te halen. De toename in de vraag naar kersthuisjes en kramen is enorm. Gelukkig hebben wij de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in deze trend. Op dit moment kunnen wij dan ook al een flinke kerstmarkt voor onze klanten neerzetten. Daarnaast vernieuwen wij ons aanbod in andere kerst-activiteiten en decoratie. Neem maar eens een kijkje op www.winter-entertainment.nl. Hier zetten wij een groot deel van ons kerst-activiteiten op een rijtje.

Winkelcentrumpromotie raadbak XL
Winkelcentrumpromotie gratis ijs
Winkelcentrumpromotie Kerst

Ons adres

Drenthehaven 24
3433 PB Nieuwegein

Contact

(+31) 30 3036228
(+31) 6 53712109
info@128promotie.nl

Kantoor

9:00 uur tot 18:00 uur
Maandag tot Vrijdag
(Telefonisch altijd bereikbaar)